Kerstzangdienst

De gezamenlijke kerken van ons dorp nodigen iedereen uit voor de feestelijke Kerstzangdienst op zondag 24 december, die om 21.00 uur begint in de sfeervol aangeklede Hervormde Kerk. Medewerking wordt verleend door het koor “Vox Maris” onder leiding van Wilma Mieras, organist Youri van Dijken en trompettist Arnold Meijer. Deze dienst is voorbereid door voorgangers en kerkenraadsleden van de Gereformeerde Kerk, Vrije Evangelische Gemeente en de Hervormde Gemeente. Tijdens de overdenking staat ds. Tim Schakel stil bij het thema “De plek waar je wieg staat....”
We zullen met elkaar veel bekende kerstliederen zingen. Na deze dienst bent u van harte welkom om elkaar te ontmoeten onder het genot van warme chocolademelk en glühwein.
Wees welkom, ongeacht waar jouw eigen wieg stond!