Jongerennevendienst Jongerennevendienst

Jongeren en ouders opgelet....
Ben jij tussen de 12 en 16 jaar? Ga je naar het voortgezet onderwijs?
Dan ben je van harte welkom op de jongerennevendienst, een groep met gezellige jongeren!
Wat houdt de jongerennevendienst in? Je gaat eerst met je ouders naar de kerk. Ook kan je met iemand van de leiding mee naar de kerk.
Voor de dienst zijn wij altijd in kerkelijk centrum De Haven te vinden. (Ingang Paardenmarkt) Voordat de preek begint gaan we naar onze eigen dienst in de nieuwe locatie van kerkelijk centrum De Haven.
Hier gaan we aan de slag met elkaar. We werken met verschillende actuele thema’s.
We lezen uit de Bijbel, houden discussies of zijn op een andere creatieve manier met het geloof bezig. Ook jouw inbreng is belangrijk!

Ben je nieuwsgierig geworden?
Je bent van harte welkom! Neem je vrienden en vriendinnen mee!
Ook ouders zijn welkom om eens een keer te komen kijken.
Ongeveer elke twee weken is er jongerennevendienst.
De datums krijgen de jongeren via de mail en deze staan ook vermeld in het Kerkelijk Leven, let wel de datums zijn onder voorbehoud en kunnen dus wijzigingen.
Graag hopen wij jullie een keer te ontmoeten op zondagmorgen.
Groetjes van de leiding!

Voor meer informatie kun je terecht bij Christian Vogelaar, cmvogelaar@hetnet.nl