Interkerkelijke Jeugdclub 't Contact Interkerkelijke Jeugdclub 't Contact

In samenwerking met de Gereformeerde Kerk en de Vrije Evangelische Gemeente is er jeugdclub ’t Contact. Zit jij in klas 1 of 2 van het voortgezet onderwijs, dan ben je op vrijdagavond welkom op deze club! Vanaf januari zijn ook de tieners uit groep 8 welkom. Hieronder vind je de nodige informatie:
- Waar? In het zaaltje van de Vrije Evangelische Gemeente.
- Wanneer? Op vrijdagavond. Ongeveer twee keer per maand.
- Hoe laat? Van 19.30 uur tot ongeveer 21.30 uur, afhankelijk van de activiteit.
- Wat? Van alles!!! We doen allerlei actieve dingen, zoals een avondje sporten, zwemmen of sponsors voor de bingo werven. Daarnaast kijken we nu en dan een film en we gaan met elkaar in juni naar de EO-jongerendag. En verder hebben we één keer in de maand ROCK SOLID!! Rock Solid* is een club die in het hele land gehouden wordt en waarin je heel veel gekke en maffe spelletjes doet èn de preek van de week hoort rond een thema waar we allemaal mee te maken hebben in het dagelijks leven. Dat mag je echt niet missen!
- Kosten: € 10,00 van september t/m december.
- Informatie: Jacqueline Sinke, tel: 06-31043212

* Rock Solid is een concept van Youth for Christ.