De Schakel De Schakel

Iedere 3e dinsdag van de maand behalve juli en augustus is er een uitzending van Omroep De Schakel. De uitzendingen zijn te beluisteren via de Kerkradio, Scannerfrequentie 149090 en live of op een later moment online via Kerkomroep.nl.

De uitzending start om 19.30 tot 20.30 uur. Iedere uitzending heeft een thema. En naar aanleiding van het thema hoort u mooie liederen, een Bijbeltekst en korte overdenking.

De luisteraars die kerkradio hebben, worden benaderd rond hun verjaardag om een lied uit te kiezen waarmee we hen feliciteren. Heeft u geen kerkradio maar luistert u wel via Kerkomroep of de sca­nner en wilt u ook graag een lied voor uw verjaardag: dat kan altijd. Ook is het mogelijk voor een jubileum of ter bemoediging een lied aan te vragen. U kunt dan contact opnemen met iemand van ons.

De data voor de komende uitzendingen 2020/2021 zijn: 15 september, 20 oktober, 17 novem­ber, 15 december, 19 januari, 16 februari, 16 maart, 20 april, 18 mei en 15 juni.

Met veel plezier maken wij Omroep de Schakel voor u. We hopen weer op vele luisteraars dit jaar.

Vriendelijke groeten namens het team van de Schakel.
Leoni Timmerman    tel. 06-51185125 bltimmerman@hetnet.nl
Armand van de Berge                            armandvdb@zeelandnet­.nl
Johan Boone                                                 jlboone1983@gmail.com
Indien u suggesties heeft voor ons programma kunt u contact opnemen met bovengenoemde personen.